Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia, 14 napos termék visszaküldés


A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE, TUDNIVALÓK


A bútorainkra gyártói garanciát biztosítunk, melynek időtartama termékenként változó, általában 2 vagy 3 év, a termék értékétől függően. Matracok és ágybetétek esetén jellemző ennél hosszabb jótállási időtartam is. A megrendeléssel együtt küldjük ki a jótálláshoz szükséges dokumentumokat is. Kérjük a rendeléskor a számlát illetve a termékekhez kapott jótállási jegyeket mindenképp őrizd meg! Bővebb információt a garanciális ügyintézésről az Általános Szerződési Feltételek menüpontban találsz.

A garancia csak arra terjed ki, ha a termék gyári hibás, és ebből ered a minőségi probléma. A nem rendeltetésszerű használatból, a termék nem hozzáértő összeszereléséből vagy mozgatásából adódó problémákért, meghibásodásért nem tudunk felelősséget vállalni! Amennyiben a termék valóban gyári hibás, a garancia ideje alatt meghibásodik, úgy a meghibásodott alkatrészt, elemet a gyártó kicseréli, a termék javítását, egyedi esetben cseréjét, költségvonzat nélkül vállalja / vállaljuk.

Garanciális igényedet ügyfélszolgálatunk felé e-mailben jelezheted. Kérünk, hogy a sérülésről, meghibásodásról készült képeket és a hiba pontos részletezését tartalmazza az email, mert csak így tudjuk a garanciális igényt érvényesíteni a gyártó és beszállító partnereink felé. Lapraszerelt bútorok esetében a meghibásodást vagy hiányt a szerelési rajzon is jelölni szükséges.

 


14 NAPOS ELÁLLÁSI ÉS VISSZAKÜLDÉSI JOG


Minden vásárlónk jogosult a vásárlástól indoklás nélkül elállni, a termék átvétele előtt, valamint az átvételt követő 14 napon belül. Az elállási szándékot köteles részünkre jelezni, ehhez elállási minta nyilatkozatot tudunk küldeni. Ilyen esetekben a termék visszaküldésének költsége a hatályos magyar törvények értelmében a vevőt terheli. Amennyiben a termék sértetlen állapotban megérkezik hozzánk, úgy a teljes vételárat visszafizetjük. Egyedi igények alapján készült termékekre (pl. egyedileg tervezett vagy személyre szabott, egyedi igényeknek megfelelően legyártatott bútor) nem érvényesíthető az elállási jog.

Elállás / termék visszaküldés esetén az alábbiakra figyelj:

  • A termék minőségét, jellemzőit még az összeszerelés előtt ellenőrizd! Már összeszerelt terméket nem áll módunkban visszavásárolni.
  • Ha szeretnél elállni a vásárlástól, azt köteles vagy számunkra írásban - elállási nyilatkozattal - a termék átvételétől, tehát pl. a házhozszállítástól legfeljebb 14 napon belül jelezni. 
  • Ügyelj arra, hogy a csomagolást óvatosan bontsd fel, és gondosan tedd el, mivel a visszaküldés gyári csomagolásban lehetséges.
  • A termék vételárát akkor tudjuk teljes egészében visszafizetni, ha a visszaküldött termék sérülésmentes és új állapotú, valamint a gyári csomagolásában van. A vételárat akkor fizetjük vissza, ha a termék visszaszállításra került telephelyünkre.  
  • Elállás esetén a termék visszaküldése, ennek megszervezése ill. az ezzel járó költségek is, a vevőt terhelik

Kérünk, hogy az elállás előtt tájékozódj a jogokról és kötelezettségekről, valamint olvasd el az ÁSZF-et, melyet a rendelés visszaigazolás során automatikusan küldünk ki. Ha értékcsökkenés, pl. a használat, szerelés során a bútor sérülése következik be, és így kapjuk vissza a terméket, akkor nem tudjuk a termék teljes vételárát visszatéríteni, illetve indokolt esetben a termék visszavételt megtagadhatjuk. Cégként rendelt termékekre nem vonatkozik az elállási jog.